Bestesnackersclub
Veelgestelde vragen Bestsnacker Club
Wat is de Bestsnacker Club?
Dit is onze manier om u dankbaarheid te tonen voor uw loyaliteit. Spaar eenvoudig spaarpunten bij elke aankoop en ontvang gratis producten of kortingen. Bovendien profiteer je van vooraf toegang tot nieuwe producten en kun je op je verjaardag door ons verrast worden. Als u uw liefde voor fruit wilt delen, beveel ons dan aan bij uw vrienden. Hiervoor ontvangt u 500 punten, die u kunt verzilveren bij uw volgende aankoop. Hoe meer punten je verzamelt, hoe meer je kunt sparen.
Hoe kan ik lid worden?
Maak hier eenvoudig een klantaccount aan. Hierdoor word je automatisch lid van de Bestsnacker Club.
Kost het lidmaatschap iets?
Nee, het lidmaatschap is voor jou uiteraard gratis.
Hoe kan ik punten verzamelen?
Zodra u uw klantaccount heeft geregistreerd en bevestigd, begint u automatisch met het verzamelen van punten. Bij inschrijving ontvang je bijvoorbeeld automatisch 250 punten. Om te zien hoe u punten kunt verzamelen, kijkt u op https://buah.de/pages/rewards in de sectie “Punten verzamelen”.
PS: Soms krijg je dubbele punten voor de aankoop van bepaalde producten. Om er meer over te weten te komen, kun je je het beste nu aanmelden voor onze nieuwsbrief 🙂
Voor een bestelling geldt het volgende: Voor elke € 1,- die u besteedt, ontvangt u 5 punten.
Hoeveel zijn de punten waard?
Voor elke 100 punten die u verzamelt, ontvangt u het equivalent van € 1 korting.
Waar kan ik mijn huidige puntensaldo bekijken?
Zodra u hier bent ingelogd, ziet u bovenaan de pagina uw actuele puntensaldo.
Hoe kan ik de punten verzilveren? Kunnen meerdere beloningen/kortingen tegelijkertijd worden ingewisseld?
- Nadat u bent ingelogd, scrollt u naar het gedeelte 'Beloningen'. Daar kunt u zien welke beloningen (=gratis producten) wij u aanbieden. Zodra u voldoende punten heeft verzameld, kunt u deze inwisselen door op de knop ‘Beloning ontvangen’ te klikken.
- Als u al producten in uw winkelwagen heeft, kunt u tijdens het afrekenen ook de functie ‘Punten inwisselen’ gebruiken om punten om te zetten in een korting. Gebruik hiervoor de slider om een korting toe te passen en te bevestigen. Houd er rekening mee dat u minimaal 500 punten nodig heeft om deze functie te gebruiken.
- Je kunt een beloning inwisselen of een korting gebruiken. Dit geldt ook voor andere kortingscodes die je eventueel nog hebt. Per bestelling kan slechts één vorm van “beloning” worden ingewisseld.
Hoe lang zijn de punten geldig, is er een vervaldatum?
Uw punten vervallen automatisch 12 maanden na uw laatste bestelling. Om deze te behouden, moet je ervoor zorgen dat je ze binnen deze periode hebt ingewisseld of nieuwe bestellingen hebt geplaatst.
Is er een limiet aan het aantal punten dat ik kan inwisselen?
Nee, er is geen limiet. Probeer zoveel mogelijk punten te verzamelen om de maximale beloningen voor jezelf te krijgen.
Wat wordt bedoeld met de status "goedgekeurd", "in behandeling" en "afgewezen"?
U kunt goedgekeurde punten direct gebruiken voor een beloning. We moeten de openstaande punten nog verifiëren. Voor een bestelling is dit doorgaans 14 dagen. Afgekeurde punten worden niet aan u toegekend. Dit is bijvoorbeeld het geval als u een bestelling heeft geannuleerd (de punten worden dan gewijzigd van “in behandeling” naar “geweigerd”).
Wat gebeurt er als mijn vriend de bestelling annuleert of retourneert en ik hem/haar heb doorverwezen en daarvoor loyaliteitspunten heb ontvangen?
Uw openstaande punten worden geweigerd en van uw account verwijderd.
Ik heb een activiteit voltooid, maar heb er geen punten voor ontvangen?
- Soms duurt het een paar minuten om te synchroniseren voordat u een bijgewerkte weergave krijgt. Anders kunt u de pagina eenvoudig opnieuw laden.
- Controleer ook of u uw laatste bestelling daadwerkelijk heeft afgerond. Als dit niet het geval is, kunt u uw niet-ingewisselde beloning vinden onder https://buah.de/pages/rewards "Uw beloningen".
Ik heb besteld en heb me daarna pas als klant geregistreerd. Worden de punten voor de bestelling later aan mij bijgeschreven?
Dit gebeurt meestal automatisch. In de Bestsnacker Club worden de punten een maand lang voor u “gereserveerd”. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld 3 weken geleden iets hebt besteld en pas in de derde week je Bestsnacker-account hebt aangemaakt, de punten automatisch met terugwerkende kracht aan je worden bijgeschreven omdat je binnen deze maand je bestelling hebt geplaatst.
Waar kan ik problemen melden?
Neem dan contact op met onze klantenservice en vul het contactformulier in.